Den här veckan

Idag så har jag varit med Nina, vi har ätit glass, tittat på några tidiga stånd på PDOL. Sedan så var det så varmt att vi åkte till stranden men det hann börja blåsa och bli kallt innan vi hann ner så vi stannade inte så länge. Har varit skumt väder idag, blåsigt, vindstilla, regnigt, stekhett, kallt och soligt inom rätt så kort tid. Skumt! :/
 
Det blir nog inte så många "icketidsinställda" inlägg av mig i veckan eftersom jag nästan bara har tid idag! :O
 
Imorrn så är det fridykarläger och det kommer att fortsätta till på torsdagseftermiddag. Tänkte ta med undervattenskameran så att jag äntligen får lägga in något i min kategori "under vatten" :D
 
 
På fredag så är det ju PDOL (Pteå dansar och ler) En festival med massor av stånd i hela stan, karuseller och jättegod mat. Jag gissar att det mest blir karuseller för vår del ;)
Sedan så ska jag till Skellefteå och tävla hela helgen. En tävling där människor från hela norrland ska vara med åtminstone vad mina tränare säger. Riktigt kul med en lite större tävling för en gångs skull! :)
 
 Diggar verkligen min min på den här bilden ;)
 
Dessutom så ska Nina gästblogga lite så ni får vara beredda på lite flumm, ja, ända fram till dess att jag kan blogga igen!
 
Bilder som kommer:
  • Från stugan i Västerbotten
  • Från Lappland
  • Från fridykarlägret
  • Från PDOL
  • Från tävlingen i helgen
Hejdå! :D ha en trevlig vecka ni också! :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback