De senaste dagarna

Hej! :) Det var ett tag sedan! :)
 
Har tagit lite bloggledigt som ni typ märkt, men det är ju sommarlov och jag är inte den som vill sitta framför datorn hela dagarna när solen skiner ute och vattnet är varmt. Eller varmt och varmt! De flesta tycker nog att det är svinkallt i vattnet är häruppe, men är man badanka så är man.
 
 
Sammanfattning av mina senaste dagar:
 
Jag har varit upp i Haparanda och grattat Alva och träffat en massa underbara vänner! :D Så sjukt kul! :) Vi har badat, tältat, hoppat hoppborg (vet inte varför men det var kul) och lite annat. Sedan så hoppade jag och Julia på bussen till Piteå.
Sedan var det bara att dra på sig något finare för då blev det psg discot. Kändes väldigt bra efter att ha varit vaken i typ 40 timmar, om man inte räknar med halvtimmen vi på något vis lyckades sova 5 stycken i en säng på 90 cm. Men discot var då jättekul, vänner, musik och dansande, så det var nog värt sömnbristen ändå.
 
Jag har också hunnit gå på marknad! :D Köpte tre nya efterlängtade böcker, remmar och en varm munk! Annars så har jag väl bara njutit av livet och sovit en hel massa.
 
 
Idag så fick jag, mamma och pappa ett ryck om att vi ville lämna våra solstolar och faktiskt göra något med semestern och sommarlovet. Så vi åkte till Storfors och bara hade en mysig dag och fotade EN MASSA! *Happyface* :D
Sedan så åkte jag iväg på träning, blev lite intervaller och sedan spänst. Idag var det så otroligt varmt så jag, Hugo, Boss, Elina och Ellen oss för att hoppa i kanalen efterå med kläderna på. Haha varför blir dem spontana  grejerna alltid roligare än dem planerade? :)
 
Haha jag har typ blivit besatt av att fota som ni kanske märkt! :D Kan ju inte precis säga att allt blir bra, men det är som kul! Det är därför som den här bloggen är fotoinriktad just nu. Kommer säkert skifta lite då och då, men nu är jag som inne i en fotogalen period! :)
 
 
Kommer publicera en bildbomb i morgon! :) Eller dagen därpå man vet ju aldrig, men mest troligt imorrn kväll.
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback