Vad har jag roat mig med de senaste dagarna?

Jo, jag har ägnat mig åt något jag inte gjort på ett halvår... Allt började med att lilla jag upptäckte att att
världen var dränkt i dimma, vilket resulterade i att jag mötte Julia. Hur jag mötte Julia var i själva verket en
ganska pinsam händelse, eftersom det var mitt i natten och jag höll på att fota en av våra grannars hästar lite så
där i smyg... Men jag blev iallafall "busted" där jag smög omkring barfota ut i skogen.
 
Men till min förvåning blev jag inbjuden till hagen hagen för att hälsa på hästarna och det har i sin tur ledit till att
jag fått en jättehärlig ny vän och får umgås med hästar varje dag :D Vilket leder till att lilla fotogalna jag har
ganska många hästbilder på sin kamera! :D Sedan har jag en massa annat of course ;)
Detta kanske inte var något ni visste men jag har ridit sedan jag var typ 6 år gammal fast pågrund av
brist på tid så har jag inte ridit på en halv evighet så det var faktiskt kul att hålla på lite med hästar igen! :)
Here we climb
 
    Annars så har jag varit med mina kära tremeningar/sysslingar från Borås, Moa och Jacob :) Vi har
badat, chillat, fotat och paddlat 4 stycken i en kanot för 2 medan en viss Jacob håller på att välta båten, oj vilket
äventyr det var! ;) Idag har vi har vi lekt runt med jätte såpbubblor och kameror samt ätit tacos, kan ha blivit lite
trevliga bilder. Men det får vi se när jag kommer hem till lilla Piteå på söndag. Idag har det varit dags att säga
hejdå till dem iallafall, kommer säkert dröja rätt så länge innan vi ser dedm igen :( Det är ju synd för dem är så
härliga och flummigt goa som någon bara kan bli! :) Hoppas ni kommer upp någon gång i vinter! :)
Är dem sinnessjuka på riktigt? You will never know.... 
 
(Kamera: Nikon D90 )


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback