Two days at the tracks

Min helg har verkligen varit underbar! :D
Är verkligen jätte nöjd med de flesta av mina resultat och placeringar när det gäller själva grenarna men främst så är jag jätteglad över all den här tiden jag haft med mina vänner! :D
Alltid lika roligt att vara med dem, pg.a avståndet till många av dem så ses vi inte sådär jätteofta och det finns ju hundra grejer att prata om. Allt skrattande, peppande inför grenar, allt knas och en massa annat. LOVE IT!
På lördagen så hann vi t.o.m dra ihop ett gäng som åkte och badade tillsammans i regnet, senare så satt vi dyblöta, spelade spel och hade det jättebra! :)
 
Ett perfekt slut på sommarlovet! :D Hade inte kunnat sluta på bättre sätt tror jag! :) Sedan så dröjer det ju inte så länge tills det börjar hända saker igen så skolan blir säkert inte så jobbig nu när man har så mycket att längta till! :D
Nästa helg så är det Norrlandsmästerskapen, då alla klubbar i Norrbotten blir ett lag igen som tävlar mot alla andra län i Norrland. Sedan så är det ju resan till Göteborg i slutet på augusti där ska vi tävla finalen i Kraftmätningen. Så sjukt kul! :D
Nej, men nu tänkte jag avrunda här och avsluta mitt lov med lite film och kanske lite bloggdesign! :)
 
Hoppas ert lov vart bra! :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback