Relax

Idag har inte jag tänkt göra någonting! Möjligtvis sitta lite med mina bilder i photoshop, bakar något gott och
kanske tar en joggingrunda senare med hunden. Men mest troligt kommer nog min dag inte bli mer spännande
en så just därför att jag har lust. Så otroligt skönt att bara ha en dag med ingenting :D
 
 
Nu har också jag äntligen bestämt mig för vilka grenar jag ska välja till dm:et och jag har bestämt mig
för en gren som jag kommer hata mig själv för! Jag ska springa 800 m :O Jag vet egentligen inte vad det är
jag fått för mig, jag brukar ju hata långdistanser eller ja, jag vill helst inte att springa något längre än 200 m
speciellt ofta (asså på tävling). Mycket för att jag blir så nervös att jag nästan spyr före dem loppen.... Men nu
ska jag göra det!
 
 
Ha en bra dag! :) <3


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback