Norrlandsmästerskapen

Jag vet att jag inte har bloggat på nästan en vecka! Men det är för att jag inte haft tid, ork eller inspiration för att börja skriva! Skolan brukar ta över de 3 sakerna, tyvärr :/
 
Men nu har jag just gått igenom en av dem bästa helgerna i mitt liv UTAN ÖVERDRIFT! :D
Den har spenderats med spikskor på mina fötter, fartvinden i håret och hejaropen tjutandes kring mig! Jag har tävlat i Norrlandsmästerskapen. Är sjukt nöjd med rätt så många av mina placeringar och resultat men helt klart mest nöjd med alla poängen som gav laget GULD! :D Så bra kämpat allihopa! :D
Förutom tävlingen så hade vi bl.a en skattjakt som gick ut på att samla ihop, fota och göra grejer på skolan och över halva stan. (En aktivitet som verkligen passade mig, Älskar sånt! :D <3) 

 
 
Så många härliga minnen jag har fått och har verkligen kommit närmre många! :) Ni är underbara hela gänget ska ni veta! :) Det enda dåliga är att jag nu blev för gammal för att delta i den här tävlingen! :( Sedan så har jag också lyckats bli sjuk, känns så extremt bra nu innan vi ska till Göteborg och tävla i helgen.... Men det lär nog gå bra ändå! :D
 
Fler bilder kommer! :) Dem här är från Instagram! :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback