Like a blind

Jag såg suddigt med mitt ena öga hela följande dag ( igår) eftersom jag råkat få min ansiktsrengöring (med alkohol) i det och imorse när jag vaknade så gjorde det så ont att jag inte kunde öppna ögat eller ens röra det när det var stängt. Så pappa tog mig till läkaren och det visade sig att ansiktsrengöringen hade slitit upp sår och hål i några av hinnorna på ögat och det var läkningen som gjorde så ont.
 
Så idag har jag varit blind! Det har verkligen varit jätte jobbigt, man inser inte hur värdefull synen är inan man förlorar den. Att inte kunna äta som en normal människa, se på tv, kunna gå runt i huset utan att slå i möbler/trösklar och se allt vackert som finns. Att vara blind för alltid skulle nog t.o.m vara värre än att sitta i rullstol enligt mig. 
 
(Nu undrar ni säkert varför jag bara inte såg med det friska ögat och jo, det är nämligen så att det blir spänningar i det onda ögat vilket gör jätte ont) Min syster har valt att vara en ängel idag och hjälpt mig med allt. Vilket förmodligen varit SJUKT jobbigt eftersom jag säkert varit SJUKT otrevlig. Är förresten hon som sitter och skriver mina ord just nu eftersom jag sett ut så här idag!
 
 När jag mycket hellre hade velat att min dag skulle ha sett ut såhär!
Men dem här hinnorna ska läka snabbt sa han, så förhoppnings ska jag kunna se med ögat imorgon och så hoppas vi att det läks till dm:et  i helgen. Men nu har jag tjatat färdigt så godnatt! :) Imorrn blir det positiva inlägg igen! :)
 
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback