Kind of a funny day

Ja, idag så har regnet smattrat mot rutarna nästan hela tiden och att det börjat bli kallt gör inte mitt hösthumör speciellt mycket bättre!
Men en sak som faktiskt gjort det var att se det soliga leendet på Johannas solbrända ansikte! Dröjt 2 veckor sedan jag sist såg henne sist pågrund av att någon smet till Rhodos, men på något sätt har jag lyckats utstå ändå! :)
Vi drog iallafall hem till mig efter skolan, tog en pluggstund och sedan så bara chillade vi med lite spännande tv-serier! Passade även på att värma upp oss efter den kalla hemfärden med lite varm choklad (ca 40% grädde),
(Instagram picture)
Har förresten världens bästa pluggtips! Känner du igen problemet att du liksom läser samma mening 10 gånger utan att uppfatta vad det står, glosorna vill aldrig fastna, känner allt större lust att bara lägga dig ner på bordet och sova. Då har jag lösningen för er! :D
(Är fullt medveten om att jag låter som en reklam nu) bara gör några snabba situps, armhävningar eller ryck några gånger genom rummet. Det funkar väldigt bra enligt mig, man blir MYCKET piggare! :)
 
Försök! :)
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback