Home sweet home

Nu är jag hemma! :) Tråkigt att lämna Gällivare och allt roligt där förstås men under hela den långa resan hem så har jag bara längtat efter att se den välbekanta busstationen och sedan komma hem till en viftande svans och en kramgo familj! :) Nu tänker jag iallafall gå och få igen lite sömn, något som det varit lite brist på det senaste dagarna hehe! ;)
 
Fast det kommer bara att dröja ca 2-3 dagar tills jag träffar Anastasia igen och självklart alla mina andra härliga vänner från Haparanda, Kiruna o.s.v! Ni är saknade ska ni veta! :) <3
 
(Ni ser ju hur bra kvalla det blev, bilder ala mobile)

Postat av: Alva

Du är å saknad! <3

Svar: Du med Alva! <3
Elin Larsgren

2012-08-21 @ 16:57:07
URL: http://alvaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback