Hola :D

Nu sitter jag här och leker bloggdesigner åt min syster och försöker få min dag att låta intressant! Men det är nästan omöjligt eftersom den är lika intressant som den låter. Hade egentligen tänkt gå ut göra något idag, kanske ta en tur på stan eller vara med någon rolig. Fast om vädret vill se ut som det gör nu så finns det väl inget bättre att göra än att slöa framför datorn med lite glass och frusna blåbär! Yummy! :D
Men lite har det hänt idag ändå. Jag har tjänat ihop ytterligare 50 kr på att klippa gräset hos grannen! :D Inte världens största sommarjobb men perfekt för mig :D Har tjänat ihop hela 300 kr som väntar på att få komma i min plånbok! :D Inte för att de brukar stanna där speciellt länge... men det är ju bara en anledning att fylla på, right?! ;)
 
Senare ikväll så är det friidrottsträning! Blir jättebra, har en hel del jag måste fixa till i mina tekniker innan nästa tävling och sedan är jag så sjukt taggad att träna! :) (intresseklubben antecknar)
 
Men nu tänkte jag avrunda det här inlägget innan det börja spåra ur så hej då! Hoppas ni har en roligare dag än jag! :D <3
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback