Hi readers

Måste bara berätta att jag har det bättre än bra och har ont i magen efter allt skratt! :D Anastasia är en av dem få männskor som man både kan vara helt seriös med i vissa läget och dö av skratt i det andra! Var helt klart värt de 5 timmar i buss som jag var tvungen att uthärda för att komma hit! :)
 
 
Idag har vi hunnit ta en sväng runt stan och hälsat på några av hennes vänner! :) Jag har också fått en ny erfarenhet! Jag har ätit pizza med pinnar ! Anastasia åt ju sushi så inte tänkte jag var utstött och äta med kniv och gaffel nej, nej! Måste säga att pizza aldrig vart så gott! Rekomenderas verkligen! :)
 
Efter det så besteg vi dundret! Den 823 m höga skidbacken som finns här, man åker ju förstås inte skidor så här års men nåja! :) Vackert var det, man såg ända till kebnekaise! :D Nu undrar ni förstås: Hur f*n orkar dem? och på det skulle jag gärna svara att vi var väldigt atletiska av oss! Men i själva verket så blev vi körda till typ kanske 50-100 m från toppen hehe! ;) Men det är ganska långt till berget härifån där hon bor! :)
 
(Instagram quality ;) bättre bilder dyker upp när jag är hemma)
 
 
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback