Fotografering

Igår hade jag bara en för härlig dag!! :D
 
Den inleddes med att jag var tvungen att bära ut 15 hinkar med vatten till hästarna. Varav typ 1/3 hamnade på
mig... haha ;D Vi hann också med en promenad som inte var vidare lyckad eftersom en viss häst aldrig ville gå.
 
På kvällen så bestämde vi oss för att ta en ridtur eftersom det var så pass varmt och det. Men då kom lilla jag på att jag sett några helt fantastiska bilder på en blogg för ett tag sedan och att vi skulle kunna ha en liten fotoritt.
Så vi drog på oss några lite finare kläder än vad man bör rida i och red sedan i dem medan Sara gick omkring och fotade oss :D
 
Expetations:
(Foto by: http://nevnarien.blogg.se/ )

Reality:
Okej, vi fick några finare bilder ändå som kanske var lite mer kontrollerade än den ovan... ;) Fast låt oss
säga, att rida glupska, hungriga hästar över en äng i deras egen hage utan sadel är inte det smartaste man gör...
 
De andra bilderna får ni se när jag kommer hem och kan redigera dem! :) Har verkligen gjort ett försök
i morfars program men kan man det inte så blir det inte så bra :P
Nu är iallafall de där fina kläderna vi var dumma nog att använda överfulla med hästdrägel, damm, smuts och annat trevligt men det var nog värt det hoppas jag!
 
Jag vet att mina senaste inlägg har varit VÄLDIGT "hästiga" men det är bara nu tillfälligt medans jag är här och håller på med hästar.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback