Feeling kinda good

Idag har jag bara tagit det lugnt och vilat i solstolen större delen av dagen men har även suttit och sett lite Grimm och Pretty Little Liars på eftermiddagen då solen försvann! :) Så sjukt bra båda två!
Grimm är en övernaturlig serie som handlar om en kille som ser saker som inte vanliga människor ser medan Pretty Little Liars är en helt annan typ av serie som hanlar om tragedier, hemligheter, kärlek och en massa annat. 
Har faktiskt lyckats se med båda ögonen i flera minuter idag! :D Så det är faktiskt fullt möjligt att det ska kunna gå att tävla imorrn. Men ska säkert fara dit ändå och se på när alla mina vänner tävlar! :) Jag har 100 m, tresteg och stav imorrn, typ mina favoritgrenar, grenar som jag helst inte missar pågrund av att jag förväxlade min linsvätska med min ansiktsrengöring!
Wish me luck! :)
 
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback