Blueberry cupcakes and other stuff

Igår:
Idag så har solen skinit, värmen stekt och jag solat på balkongen med den andra boken i "Game of thrones" serien! Ni vet tv-serien som går lite då och då på tv:n, så sjukt bra iallafall, vet inte om ni visste det men jag är en riktig "book lover"! :)
 
Tack vare ett stort sötsug som dök upp sådär mitt på dagen så fick jag idén att vi skulle baka blåbärsmuffins! Hehe de tog lite längre att göra än väntat, så kändes ju rätt så smart att sitta och äta muffins där 15 min innan träning... Hehe men det var ju blåbär och det är ju nyttigt! Right? ;)
 
Eftersom nästan alla (97 och uppåt) är i Stockholm och tävlar i Ungdoms SM så var det bara jag, Boss och 2 stycken 9 åringar på vår träning idag. Var inte ens någon tränare där utan bara en förälder så vi fick klara oss rätt så mycket själva! Men det gick riktigt bra ändå, Boss är ju bra på det mesta så han kunde ju säga när jag var helt ute cyklar! :)
 
 
 
 
 
 

Postat av: Sara

Tack :( de såg faktiskt bra ut på min blogg

skriv istället bilderna blev inte så bra på grund av att de är tagna av mobil. I stället för att nämna mig på grund av mig

Svar: Förlåt men jag skrev ju det? Men jag kan ändra alltihop! :) fast det är för att din blogg är mindre bilderna är för stora!!!!!!
Elin Larsgren

2012-08-14 @ 01:06:17
URL: http://massorommig.blogg.se

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback