1 day left!

I övermorgon så kommer jag att snubbla mig ur sängen tidigt som jag vet inte vad för att sedan flyga iväg mot Göteborg och tävla! :D Har sett fram emot det här hel sommaren, kan ni fatta hur underbart det känns att få åka till en plats jag alltid velat åka till och göra något jag älskar med en massa härliga människor?! :D
(Hade tänkt fota bara spjuten men ni kan ju lista ut vilka som kastade sig in i bilden istället ;)
 
Igår hade vi den absolut sista träningen innan "show time", då det är meningen att man ska fixa till allt som krånglar o.s.v gick iallafall hyfsat bra så om jag har tur kan det nog bli en hel del pers i helgen! :D
Men sedan så är jag ju sjuk, vilket kan förstöra i princip alla mina chanser till lyckade resultat i helgen :P. Men med 10 liter te, halstabletter, vitlök och en massa annat så hinner jag säkert bli kvitt det här. :)
Nej men nu ska jag mysa ner mig med lite blåbär och ta det lugnt innan det är dags att börja våldpacka min stackars väska! :)
 
Ha det bra! :)
 
P.S Vad tycker ni om det nya teckensnittet? :) Är det skönare och roligare att läsa eller är det bara jobbigare? Tycker personligen att det är en ganska soft hemtrevlig stil på den men det är ju inte jag som ska läsa så! Vad tycker ni?
 


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback