Vilket väder

Jag vet dålig rubrik men det stämmer ju! När jag gick hem från skolan var det mulet/lite sol, sedan när jag började gå med hunden bara 5 min senare börjar det snöa och då menar jag SNÖA!!!! Precis när jag kommer hem så blir det skinande sol! Ganska växlande väder idag men det beror väl på våren! :)
Idag har väl inte varit en så speciell dag! :) Har äntligen fått låna ett eget exemplar av "Hunger spelen" av skolan som vi ska ha som läsläxa. Men jag tänkte nog försöka vara lite badass och läsa ut den innan onsdag, då ska jag se filmen med Nina och Paula och man vill ju läsa boken innan filmen! :D <3 Även om det betyder att man måste läsa om boken en gång till ;) men jaja! So:n var riktigt okej idag, vi jobbade med våra spel om romariket! Roligare än att jobba med typ uppsats iallafall ;) Jag vet att det är jättekul att höra om mina lektioner nu men, men ;)
Nu tänkte jag läsa lite Hunger Games och sedan kanske jag ska följa med mamma och pappa och se när dem dyker! Tror dem ska göra ett isdyk idag! Ni kanske får bilder sen på det! :)
Hörs sen! :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback