Vi hade iallafall tur med vädret....

Ja det är nog det sista man kan säga om idag. Det ösregnar och är mulet men i övrigt hyfsat kul. Idag har jag och mamma jäkta i väg på stan för att inskaffa lite grejer. Ikväll är det tjejkväll vilket betyder att priserna är riktigt bra men det är fullsmockat! Det är just p.ga alla människor som vi jäktade så mycket, jag är nämligen en av de tjejer som nästan bara ser problem med tjejkvällarna. Så nej det är inte min grej!.

Jag har fått tag i ganska mycket till billigt pris! Haha man är ju smart nog att utnyttja de billiga priserna innan tjejkvällen börjat ;) det blev ett par jeans, en bikini, en foundation och en födelsedags present till min syster Sara och sedan lite annat.

Nu kanske jag borde säga hejdå till er alla, har varit kul att lära känna er, men det är möjligt att jag inte kommer tillbaka. Jag har nämligen utvecklingssamtal......... :O :O :O
Haha nä jag ororar mig faktiskt inte så mycket inför det, brukar gå hyfsat bra. Har inget att dölja inför mamma. Men iallafall önska mig lycka till! ;)

Lite senare så kommer ni få en bildbomb från igårkväll då jag och Wilma var på äventyr.

Hejdå! :D




Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback