Trött!!!!

Kom hem från happis för några timmar sedan. Är döslut. Igår så åkte jag, mamma och pappa till Haparanda. Jag åkte hem till faddi (Fredrica) där hon och Alva väntade. Vi åkte typ direkt till busstationen där vi hämtade upp Ellen TB som kom från Kiruna för andra gången.
Hon hade gjort ett försök föregående kväll men då trodde hon att hon skulle byta buss i Pajala och klev då av på en liten station i masugnsbyn. Där hon fick sitta helt själv i mörker i 3 timmar i väntan på sin pappa som kom och hämtade henne. Hon skulle inte byta buss alls egentligen.
Vi hinner lagom hem och fixa lite saker, sedan göra en kort visit hos Alva innan resten kom. Vilma, Signe, Ellen O, Stina och Julia.

Från vänster: Jag, Vilma, Signe, Julia, Alva, Stina, Ellen O, Ellen TB. Liggande: Faddi (Fredrica) :D
.
Vi satt bara och snackade och chillade, sedan åt vi Tacos. Alla äter jättevackert som om det vore nobelmiddag åtminstone om man jämför med mig. jag hade kleggat ner halva bordet och båda mina händer innan jag åt upp det som var kvar av tortillan ;) Sedan körde vi lite snurra flaskan typ resten av kvällen samtidigt som vi drack energidryck, läsk och snacks. Vi var väldigt speedade kan man säga ;)
Mitt i natten runt kanske 12 så gick allihop ut och följde Ellen O hem. Vi väntade också på Signe som skulle hämta sina grejer. Detta och snöstormen ledde till ett snöbollskrig mellan mig och Vilma ;D hehe. Vi var vakna till 8 på morgonen. Sedan sov vi till kanske 11 och nu är jag en levande död.
Ska och lägga mig nu klockan 9, ovanligt för mig. Men är ju död så.. ;) Imorgon lovar jag att ni ska få 2 bilddbomber.
.
Godnatt


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback