Tisdag! :)

Haha nä jag har inga bättre rubriker än så här men ja ;)
Det har varit en ganska chill dag idag. Eftersom hela klassen förutom typ 5-8 st åkte och såg "Hunger games" på bio så fick vi som stannade kvar ha ett arbetspass där man fick göra vad man vill. Nu tycker ni säkert att jag är en idiot som väljer skolarbete före bio :O Men jag ska fara och se den imorrn kväll med Nina :) Ska se om jag hinner läsa ut boken innan filmen. Men det blir nog näst intill omöjligt eftersom jag bara får vara uppe till typ 10 ikväll, för jag måste ha gott om sömn i natt!
Varför får ni veta imorrn! ;)
Sedan behövde jag bara gå halva idrottslektionen för att jag var tvungen att sälja godis för elevrådet. men men, Efter skolan så har jag varit med Lilly och Wilma! :) Kom hem för en halvtimme sen! Vi såg red riding hood, riktigt bra film. För er som inte sett den så är det en version av rödluvan. Det kan låta barnsligt men filmen är verkligen inte barnslig! Kärlek, action, intriger, mysterium och myter. Femstjärnig film enligt mig! :)
Bara för att jag inte har någon ny bild ;)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback