Stugan! :D

Nu vet jag att jag varit väldigt oaktiv under de senaste dagarna! Detta beror på att jag varit i stugan där jag inte har tillgång till dator. Så jag är verkligen hemskt ledsen för det men nu blir det bättre.
Det har varit otroligt bra väder. Så vi spenderat flera timmar varje dag åt att sitta och sola med en bok och vinterjacka på altanen. Sedan har det varit skare, vilket betyder att man har kunnat gå på snön i princip överallt, utan att sjunka ner till midjan vilket varit positivt. ;)
Nu var ju solen så snäll att den gick i moln precis när jag tog det här kortet, men jag förlåter den! För den har varit så snäll med oss i övrigt. :D
.
Vi har kört skoter, solat, grillat korv, slappat och bara njutit av ledigheten, vädret och årstiden.
Detta är helt klart min favorit del av våren. Det enda negativa som hänt är att pappa skadat tummen ganska häftigt och sedan så gick skotern sönder ganska rejält typ 5 km- 1 mil från stugan på isen. Nu ska inte jag gå in på en massa detaljer om hur jobbig och rolig denna dag var men låt oss bara säga att det tog oss ett LÅNGT tag att få upp skotern från isen. Sedan tog det oss ett ännu längre tag att hämta en släp typ 1 timme från stugan sedan köra massa omvägar till skotern och sedan få upp skotern på släpen (vi var tvungna att ta hjälp för att knuffa upp den) Sedan 2 timmars bilresa hem också! Men nu är vi hemma och det är JÄTTESKÖNT även om det är riktigt roligt i stugan.
.
.
Nu har det blivit bestämt! Anastasia kommer hit på onsdag! :D :D :D :D :D hehe ja jag är glad kan man säga ;)
Ni kommer säkert få höra lite om våra små äventyr då ;)
.
Nu hade jag tänkt gå och ta en väldigt efterlängtad dusch så hejdå och ...
.
Glad Påsk
(Ni får en bildbomb från min påskhelg lite senare)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback