Beställning bloggdesign:

För tillfället så går det att beställa gratis bloggdesigner här hos mig. Tycker det med design är rätt så kul och tycker det är lite onödigt att folk ska behöva betala för att få en bloggdesign som de gillar.
 
Det enda villkoret är att länken till mig i menyn finns kvar under hela tiden du har designen.
 
Önskemål för hur din blogg ska vara: (obs ta bort alla paranteser innan du skickar som typ den här)
Bloggstil: (välj 3 egenskaper ex. söt, cool, trendig, gullig, tjejig, flashig o.s.v)
Din bloggs inriktning: (bakning, foto, vardag, mode o.s.v)
Önskemål om färg på bloggen. (med den du vill ha mest först)
Färg 1.
Färg 2.
Färg 3.
Enkel&stilren elr Dekorativ och mönstrig:
Färgsprakande eller lite mer dov (inte tråkig):
Några speciella önskemål på header? :
Speciella önskemål i övrigt?:
 
Min email: [email protected]
 
Mejla mig, kommentera nedan eller kontakta mig personligen! :)
 
P.s Ifall du kommenterar glöm inte att lämna email och bloggadress så att jag kan svara :)
 
 
 
 
 



Trackback