Sleep over! :D

Haha jag har börjat märka hur kul det är att skriva engelska rubriker! Engelska är ju ett mycket coolare språk, nästan allt låter coolare på engelska!
I natt har jag övernattat hos Wilma! Vi hade riktigt kul som vanligt! Vi gjorde banan med choklad i (bild) så grymt gott! Den enda nackdelen är att det är ganska mätande. Vi såg också film och lite annat.
Jag har tyvärr vart tvungen att lida med en kanonförkylning och hosta, så det hade ju kunnat vara roligare. Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem med piggelin! :D Är det bara jag som är fullkomligt förälskad i denna glass?! Speciellt när jag är sjuk, då klarar jag mig nästan inte utan de.
Jag har dessutom börjat märka att mina inlägg är ganska tråkiga och handlar kanske lite för mycket om vad jag gör nu så jag ska försöka komma på något nytt och spännande men ja.. det kan ju ta sin tid.

Hejdå! :D

(bild från google)

Postat av: Linda

Hihhih jag måste prova banan med choklad någon gång.. :D Även om jag inte gillar banan, så måste jag pröva!! :D Saknar dig, vi syns snart Elin! ;)

2012-04-23 @ 20:47:18
URL: http://malmbergsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback