Skärtorsdag! :D

Glad Påsk allihopa! :D

Igår så var jag och Nina och såg "Hunger Spelen". Den var verkligen jättebra! Den hade fått 5 stjärnor men eftersom jag läst boken och redan byggt upp en annan bild av den så ger jag den bara 4,5! Till er som inte läst boken! Se filmen först, och läs den direkt efter. Boken är riktigt bra! Har snart läst ut den och ska sen börja på nästa bok i serie "Fatta Eld". Det finns totalt 3 böcker i serien: Hunger Spelen, Fatta Eld och Revolt. Jag planerar att läsa allihop, har verkligen fastnat i denna serie.

Hunger Games by Suzanne Collins
Den handlar om Katniss Everdeen som är en av tjugofyra ungdomar som lottats ut till att vara med i årets största tevehändelse... Hunger spelen. Hunger Spelen är en bestraffning för ett uppror som skedde för 74 år sedan. Det går ut på att dessa 24 ungdomar mellan 12 och 18 blir instängda på en spelplan där de ska lyckas överleva, svält, kyla, skador och spelledarnas överraskningar medan de kämpar för att inte bli en av de 23 deltagarna som aldrig mer kommer hem.

Efter filmen så sov Nina över hos mig! :) Vi vaknade för någon timme sedan.
Idag så ska jag till en av våra 2 stugor och fira påsk. Så uppdateringen kommer kanske vara dålig om jag inte på något sätt lyckas få tag i en dator men skriver iallafall när jag kommer hem! Vi hörs! :D
Glad Påsk! :D


Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

I love it!!!! <3 <3 <3 <3


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback