Signs of the Spring

Nu blir det snart sommar! :D Syns ganska tydligt på alla härliga vårtecken! :D
.
.
.
Idag har jag varit med Wilma och letat examenskläder på stan. Inte åt mig då för jag hittade för typ en månad sedan. Men hon hittade inte så mycket bara en topp! Sedan åt vi på Subland och åkte hem. Nu städar jag rummet! ;) Ni kommer få en helt underbar före/efterbild senare.
Hehe jag har inte haft tid att städa det på sistone så det ser kort sagt ut som en soptipp. Vilket min mamma sagt åt mig ett bra tag nu. Men av någon anledning så har något kommit emellan när jag väl tänkt göra det. Men snart så är det fint igen och så ska det hålla sig ett tag nu! :)
Ikväll tänkte jag övernatta hos min lilla Wilma trots att jag inte är helt frisk nu när den här hemska hostan uppstått. Men hon är med mig på egen risk och det vet hon fast hon skiter i det! :D Därför kommer hon istället få dras med min hosta och vårda mig hela kvällen ;) Haha
Hejdå! :D


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback