Nu är hon hemma! :(

Igår var verkligen jättekul! Vi var på havsbadet till ca 8 på kvällen. Jag lyckades dock inte få henne att åka Space bowl. Din envisa unge ;) <3 Hände i en hel del. På kvällen så skypade vi lite med några underbara Haparanda bor och några fler. Sedan var vi så trötta att vi typ dog. Så blev en tidig kväll i kväll, ungefär vid 2 somna vi ;)
Detta är nog den sista bilden från Anastasias besök jag inte lagt upp. Hehe min min säger nog allt om hur varmt det är i vattnet. Hoppas det iallfall blir lite varmare till Valborg då jag måste kasta mig i det. Nog för att jag anmält mig frivilligt.
.
Vi åkte och lämnade henne i Luleå vid 1 tiden. Sorgligt! Jag saknar henne! :( Men vi kanske ses snart hoppas jag. Efter att hon hoppat på bussen så drog jag och pappa på Café Wienerhörnan. Har varit på bättre caféer, utbudet var inte så stort men gott var det iallafall. Saknade dock den där speciella stämningen.
Just ätit middag. Pappa har lekt kock som han ibland gör på helgerna, men mamma gjorde sin underbara Pizzasallado. Det blev otroligt gott. Porterstek med bakpotatis och mammas hemgjorda pizzasallad. För att verkligen uttrycka hur gott detta var så lägger jag upp en liten bild.


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback