Lördag! :)

Tjenare allihopa! :)

Ledsen att jag inte bloggade igår men hade lite sömnbrist och ont i huvudet så ja...

Igår så klev jag upp halv 6 och åkte till simhallen på morgonsim. 40 längder fenor, 2 längder bröstsim! Känns som om jag är redo inför kanalsimmet nu!

Efter skolan igår så var jag en stund med Wilma och vi hittade hennes examenskläder! Mina hittade jag för typ en månad sen.
Jag stupade i säng någon gång vid 12, vilket är tidigt för att vara helg ;) Idag på morgonen har vi städat lite och suttit och njutit i solen. Det har varit runt 25 grader varmt i dag, lite blåsig men ändå har kunnat sitta ute med bara linne och jeans och nästan svettats :D Sedan är trädgården till hälften grön också eller ja mer en brun aktig färg men öndå ;)
Sedan så åkte jag och Lisa och tog oss ett provdopp i kanalen. Vi simmade kanske runt 150 m bara för att känna på vattnet. Det var inte riktigt lika kallt som jag trodde men det flyter ju isflak så ;)
Nu har mina tremeningar kommit hit, vi har hunnit vara någon timme på stan och nu sitter vi och ska se "The backup plan!! Så otroligt bra! :)
Detta var min trädgård i onsdags idag är typ allt vitt som syns på bilden gräs.
(den enda uppladdade bilden från veckan som är rätt vänd) Men jag lovar ska rotera och publicera resten snart! :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback