Tisdag! :)

Nu har jag just varit med Lisa. Vi började med att vara på stan där jag köpte två efterlängtade tubtoppar och en godis^^. Vi fikade också och en massa annat. Sedan gick vi hem till henne och hade lite mer kul! :D Det får vi verkligen ta och göra om någon gång! :)
.
Nu ska Wilma kanske komma snart! Stackars mig! Hon är så jobbig!! :( :(
Hahahaha nä nu skämta jag bara! Men vem driver inte med sina underbara vänner någon gång ;) :D
.

.
Den här vyn är något man saknar att se från dörröpnningen. Nu är det bara någon månad kvar tills vi åker till Norge igen. Fast denna gång blir det Harstad istället för denna vackra plats, men det är garanterat fint där med.
Nu har jag också bestämt mig för att simma kanalsimmet i år. Det är en ca 800-900 m lång sträcka som simmas i kanalen på valborg. Det brukar vara runt 4-6 grader i vattnet men klarar jag att dyka i Norge så borde det här också gå. Nu tänker jag och Lisa lägga oss i hårdträning inför det här, vore ju lite pinsamt att avbryta mitt i alltihop för att man är helt slutkörd. Blir bara att tvinga sig själv till badhuset så ofta jag kan nu den närmaste tiden.


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback