Forgive me! :/

Ja som ni vet så är jag sjuk nu och det ända jag gör på dagarna är att sitta och snyta, hosta, dricka varmt, glo tv och läsa lite. Det kanske låter ganska skönt och chill och att jag borde ha massor av tid att blogga men nu ska ni få 2 orsaker till varför jag inte bloggade

1. Jag var fruktansvärt lat

2. Hur kul är det att läsa ett inlägg som ser ut såhär:


idag har jag snytit, hostat, druckit varmt, glott på usla program på tv och chillat.

"no Picture"


........................................................................................................................................................................

Ett väldigt intressant inlägg! ;).......


Meningen med en blogg är iallafall för mig att man liksom ska lära känna bloggaren och bli fast i bloggen men om man lägger ut såna här inlägg som knappt har stor bokstav och dessutom är skrivet tråkigt så undrar man ju liksom om bloggen är värd att följa. 



Nu hörde denna inte alls ihop med inlägget men det kändes som en bild behövde in. Den här tog vi under våra dykutflykter Thailand.

Jag tycker det är mycket roligare att läsa lite längre inlägg med lite mer intressant innehåll i stället för korta osamanhängande inlägg och det är bland annat en av orsakerna till vrf mina inlägg brukar vara ganska långa. Hehe de kanske inte är så intressanta alltid men ja... ;) Den andra anledningen är att jag har en förmåga att börja spåra och måla ut alla meningar med detaljer tills dem är helt proppade och jag jobbar på det även som ni kanske märkt i detta inlägg inte lyckas så bra... men nu lämnar vi det! :)


Kände att ni förtjänade ett lite längre inlägg nu när jag har så mycket tid så det blev lite... ja vad det nu blev, eftersom jag inte gjort något över det vanliga. Har ni något ni tycker kan bli bättre med min blogg? Några åsikter? Kommentera! :)

Jag svarar antingen som ett inlägg eller som en kommentar. :)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback