Finally Weekend! :D

Jadu äntligen! Veckorna går långsamt nu. Idag tog jag min alldeles första cykeltur detta år! Jag fattar inte ens hur man har orkat gå hela vintern! Det går ju ungefär dubbelt så snabbt att cykla! ;) I onsdags innan träningen åkte jag och pappa och provade ut en våt dräkt åt mig.
Eftersom NÅGON sa fel tid till oss i söndags så var ju min vanliga dräkt borta. Vilket resulterade i att jag var tvungen att ta de enda dräkten som passade till min storlek.... en som var svart med ROSA inslag.

Efter en väldigt tjejig rosa period i min barndom så har jag liksom fått en fobi mot att ha grejer i rosa eller klä mig i rosa o.s.v Säger inte alls att jag tycker färgen är jätteful och bryr mig inte alls om jag ser andra klädda i den, tycker faktiskt att många passar riktigt bra i den! Men jag vill inte ha på mig rosa!


Jag och Lisa :D


Nåväl! Den passade perfekt på mig och förhoppningsvis så är det bara jag som bryr sig om färgen på den så det spelar ju ingen roll. Huvudsaken är ju att jag faktiskt kan hoppa ner i vattnet på Valborg utan att frysa till döds. ;)
HAHA det märks att Wilma inte testat en våtdräkt förrut för hon plockade på sig demn helt frivilligt åtminstone själva dräkten sedan var det jag som tvingade på henne huvan, handskarna, fenorna, sockartna och cyklopet ;) :D Fy vilken rolig syn. Till er som testat en våtdräkt vet hur krångligt och besvärligt det är att ta på och av, eftersom dem ska vara så tajta att man knappt får på sig dem. Desutom känner man sig lite som en rymdvarelse i den också.
Så om ni absolut inte måste, undvik att dra på er dem! ;)


Idag har jag besvärats med ytterliggare ett väldigt välkomet problem.... Jag har blivit hostig :O och börjat låta lite som en kråka ibland. Som sagt! Väldigt välkommet nu när det snart är dags för kanalsim och
tävlingssäsong.



Saknar er! <3


Postat av: Alva

2012-04-21 @ 12:10:01
URL: ahttp://
Postat av: Alva

Saknar dig med <3

2012-04-21 @ 12:10:13
URL: http://alvaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback