Awesome! :D

Igår var en av de mest roliga dagar jag varit med om! Vi var på Boda borg med klassen och jag var med Wilma, Lilly och en till. Åtminstone till en början.
För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att man är i lag och ska utföra uppgifter i olika rum. Varje quest är ungefär 3 rum och det är mycket krypa i gångar och liknande. Ungefär som fångarna på fortet och riktigt roligt. I slutet lånade vi några killar till en bana eftersom vi tjejer var helt slutkörda eftere den, high way! Vi gjorde typ 5 försök efter varandra själva innan killarna hjälpte oss. Jag fick cykla varje gång D: sedan gav jag det uppdraget till en kille hehe ;)
Vi klarade 14 av 15 banor varav den vi inte klarade var High Way. Men vi var i slutet på sista rummet och det handlade om en mm. Så vi är väl ganska nöjda men vi planerar att fara dit snart igen, på fritiden! :D
.
Så fort vi kom hem gick jag till Fridrottsträningen. Verkligen jätteskönt att få träna igen, har haft ca 2 veckors uppehåll nu! :( Kul var det fast jobbigt. Phys, phys och mera phys. Det är säkert phys på träningen ikväll också. Börjar längta tills vi kör lite mer teknik, det är ju snart tävlingssäsong igen. Men phys är bra, utan muskler har min inte stora chanser i min sport.

Idag segade jag mig lite på morgonen vilket resulterade i att jag fick springa genom skogen i djupsnö,med converse i full snöstorm, 10 min innan vi började. Jag ramlade dessutom precis innan jag kom fram så jag var dyblöt. Har också haft No prov idag, gick väl hyfsat. Efter skolan var jag med Wilma! :D Vi bakade Hallon grottor och kollade film medans vi åt dem! ;) Nu ska Wilma och träna i ovädret och slasket. Själv tänkte jag kolla en film och sedan få fara på min mysiga träning i vår lilla friidrottshall. Haha vi är då iallafall inomhus ;)
.
Bloggar mer senare hörs! :)

Denna är tagen under våran Thailands Semester i januari


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback