Anastasia :D

I natt sov lill-Wilma hos mig. Vi var vakna till typ 1 och vaknade vid 8! Jättekul..... haha nä men vi hade riktigt kul. Vi såg lite tv på morron sedan åt vi lunch! Nudlar och Chicken Nuggets som vi åt med chop-sticks. Ända sedan vår Thailands resa för några år sedan har jag blivit smått besatt av att äta chop-sticks. Sedan så spelade vi ett sällskapsspel och hade riktigt kul.
.
.
Klockan 1 så drog jag och pappa till Luleå och ett café där jag fick återse min lilla Anastasia! :D Äntligen! Vi fick en jättefin tårta som var så mördbultad när vi kom hem att man knappt såg att det var en tårta! ;) Så fort vi kom hem gick vi iväg till stan där jag köpte ett par coola solbrillor ;) B-) och ett linne. Vi testade också dem berömda "Calippo Shots" Visst var dem goda men jag tycker att dem är alldeles för överskattade. Det är alldeles för mycke uppståndelse kring dem här! T.ex har jag sett runt 1000 bilder på facebook på dessa glassar, alldeles för mycket publicitet enligt mig.
Det hände också en så där lite pinsam incident i provrummet, då en vilt främmande kvinna praktiskt taget klampade in, trots att vi stängt dörren och pratade högljutt som vanligt ;)
Imorrn blir det Pite Havsbad. Vi kommer säkert ha jättekul eller det har vi väl alltid ;) Ska se om jag kan få henne att prova Space bowl ;) Jag har börjat mina övertalningsförsök ;)


Kommentera inlägget här :D :

Ditt namn :D :
Kom ihåg mej :D :

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :) :




Trackback